Оплата і повернення

Оплата

 

Оплата може бути проведена як на розрахунковий рахунок підприємства, так і онлайн за допомогою платіжної картки (WayForPay).

 

Повернення

 

В інтернет магазині «TERMIA.COM.UA» обмін товару належної якості протягом 14 днів можливий, якщо:
• є в наявності касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару;
• збережені заводські пломби, захисні плівки на товар;
• збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості;
• товар не має слідів експлуатації;

 

Інструкція з відправки продукції ПрАТ «Вінницький завод «МАЯК» на сервісний центр заводу-виготовлювача:

1. Гарантійне обслуговування виробів виробництва ПАТ «ВІННИЦЬКИЙ ЗАВОД” МАЯК »проводиться відповідно до вимог пункту« Гарантії виробника »Керівництва по експлуатації на даний виріб.

2. У разі відсутності сервісного центру у Вашому місті, необхідно відправити неробочий виріб автоперевізником Нова Пошта на відділення №23 в м .. Вінниця, одержувач – ПрАТ «ВІННИЦЬКИЙ ЗАВОД” МАЯК »(код ЄДРПОУ 14307771), Сервісна служба. За рахунок одержувача – безготівковій. Оплата проводиться тільки за послугу «СКЛАД-СКЛАД».

3. Перед відправкою виробу необхідно протерти його від бруду і пилу. Укласти в пакувальну коробку (в разі відсутності оригінальної упаковки запакувати в інше для запобігання механічного пошкодження. Забруднені вироби гарантійному обслуговуванню не підлягають і будуть повернуті (без проведення обслуговування) на адресу ВІДПРАВНИКА за його рахунок.

4. У посилку разом з виробом потрібно додати такі документи:

– Керівництво з експлуатації з відміткою ТОРГОВОЇ МЕРЕЖІ за фактом продажу виробу, відривний талон на гарантійний ремонт.
– заяву (у довільній формі) про причини відправки виробу на ремонт з наданням контактів для зворотного зв’язку.

5. За фактом отримання ДЕКЛАРАЦІЇ про прийом виробу від автоперевізника, потрібно зателефонувати. тел 0432 55-17-64, факс 51-15-42., або відправити на електронну адресу urgo_mayak@ukr.net сервісної служби інформацію – НОМЕР ДЕКЛАРАЦІЇ, для отримання вашого виробу на складі автоперевізника

6. За фактом виконаного ремонту Ваш виріб повертається на той же склад автоперевізника, з якого він був відправлений. Номер декларації вам повідомляється працівниками служби Сервісного обслуговування.