Шановні покупці!

1. Гарантійне обслуговування продукції виробництва ПРАТ "Вінницький завод "Маяк" проводиться в відповідності з вимогами пункту "Гарантії виробника" Керівництва з експлуатації на даний виріб.

2. В випадку відсутності сервісного центру в Вашому населеному пункті, необхідно відправити неробочий пристрій автоперевізником Ін-Тайм на відділення №1 в м. Вінниця, отримувач - ПРАТ "Вінницький завод "Маяк", Сервісна служба. За рахунок отримувача  - безготівковий. Оплата здійснюється тільки за послугу "СКЛАД-СКЛАД".

3. Перед відправкою виробу, необхідно протерти його від бруду та пилу. Вкласти до пакувальної коробки (в випадку відсутності оригінальної упаковки запакувати в інше для запобігання від механічного пошкодження). Забруднені вироби гарантійному обслуговуванню не підлягають і будуть повернуті (без проведенння обслуговування) на адресу ВІДПРАВНИКА за йго рахунок.

4. До посилки разом з виробами потрібно додати наступні документи:

- Керівництво з експлуатації з відміткою ТОРГОВОЇ МЕРЕЖІ по факту продажі виробу, відривний талон на гарантійний ремонт.

- заява (в довільній формі) про причини відправки виробу на ремонт,  з наданням контактів для зворотнього зв'язку.

5. По факту отримання ДЕКЛАРАЦІЇ прийому виробу від автоперевізника, потрібно зателефонувати за тел. 0432 55-17-64, факс 51-15-42, або відправити на електронну адресу urgo_mayak@ukr.net  сервісної служби інформацію - НОМЕР ДЕКЛАРАЦІЇ, для отримання Вашого пристрою на складі автоперевізника.

6. По факту виконання ремонту Ваш пристрій повертається на той же склад автоперевізника, з якого він був відправлений. Номер декларації вам поідомляється працівниками служби Сервісного обслуговування.